ארגז כלים לחובבן – ציוד חובה בכל בית

ארגז כלים מלא צריך להיות חלק מכל בית. גם אם אתם לא מקצוענים בעולם השיפוץ, הנגרות ועבודות הבית, תמיד תתקלו בצורך בכלים מסוימים – לצורך תליית טלוויזיה, הרכבת רהיט, תיקון ברז דולף או רגל של כיסא שהתחילה להתנדנד ועוד.

לא צריך להיות מקצוענים כדי לבצע את הפעולות הפשוטות האלו, ובטח שלא לקרוא לאנשי מקצוע; כמה כלי עבודה בסיסיים יאפשרו לכם להתמודד עם רוב התקלות והבעיות בבית. אז מה כדאי לכם להכניס לארגז הכלים הביתי שלכם? אלו כלי עבודה שאסור לכם לפספס:

פטיש

פטיש הוא כלי עבודה בסיסי ושימושי מאוד ברחבי הבית. בין אם כי אתם רוצים לתלות תמונה חדשה, בין אם אתם רוצים לשלוף מהקיר מסמר לא משומש או צריכים לחזק מסמר רופף או עקום – הפטיש יעמוד לרשותכם. זהו כלי עבודה קל לשימוש שתמיד טוב שיש בסביבה.

מפתח ברגים

מפתח ברגים הוא עוד כלי עבודה ידני שאתם רוצים להכניס לארגז הכלים שלכם. מפתח ברגים יכול לעזור באינספור עבודות קטנות בבית תוך שמסייע להגיע גם למקומות קטנים וצפופים ובין רווחים קטנים. עם מפתח ברגים תוכלו לאחוז ולחזק ברגים ואומים וכך לתקן דליפות של מים ולחזק רהיטים ומכשירים. 

מברגה חשמלית

מברגה חשמלית היא כלי חשמלי שצריך להיות חלק בלתי נפרד מארגז כלי העבודה שלכם. מברגה חשמלית היא שימושית מאוד לעבודות שונות בבית – בין אם קניתם רהיט חדש שאתם רוצים להרכיב, בין אם יש בורג שהשתחרר ובין אם אתם רוצים לבצע עבודות שיפוץ קלות או מעוניינים לפתח קצת יותר את המקצועיות שלכם בכל הנוגע לעבודה עם כלי עבודה. מברגה היא לגמרי מאסט בארגז הכלים, קלה לשימוש ונוחה לעבודה. 

מקדחה חשמלית

גם מקדחה היא כלי עבודה חשמלי שיכול להיות שימושי מאוד בבית. באמצעות מקדחה חשמלית תוכלו לקדוח בקירות וכך לבצע מגוון רחב של עבודות תלייה ושיפוץ שיכולות להיות שימושיות מאוד לאורך השנים. מקדחה חשמלית נטענת היא קלה לשימוש ומאוד אינטואיטיבית, כך שלא תצטרכו להיות אנשי מקצוע כדי להשתמש בה כמו שצריך.

פלס

פלס הוא כלי עבודה שימושי שיעזור לכם להשלים בהצלחה עבודות פשוטות. באמצעות פלס תוכלו לוודא שאתם מבצעים עבודה בצורה ישרה ומדויקת – למשל, תולים תמונות או מדפים בצורה ישרה ולא עקומה. לא צריך להסביר למה זה כל כך חשוב; ברוב המקרים אנחנו לא רואים בעיניים כמו שצריך, והפלס עוזר לבצע את העבודה בצורה המדויקת ביותר מבלי להתאמץ.

סרט מדידה

עוד כלי שאתם כמובן חייבים להכניס לארגז הכלים שלכם הוא סרט מדידה או מטר. לסרט מדידה יש שימושים רבים – בין אם אתם רוצים לקנות ספה חדשה וצריכים לדעת כמה מקום יש בסלון, בין אם אתם רוצים לוודא שהתמונה מתאימה בדיוק לקיר לפני שאתם דופקים את המסמר ובין אם אתם רוצים לבדוק את אורך הטלוויזיה לפני שאתם תולים אותה – לסרט מדידה יש הרבה תפקידים מהותיים שיעזרו לכם לבצע עבודה מדויקת בבית. 

סכין יפנית

סכין יפנית היא גם כן כלי שכדאי לכם להכניס לארגז. תוכלו למצוא אינספור שימושים לסכין כזאת, שתאפשר לכם ליצור חתכים  מדויקים דרך חומרים קשים ברגע אחד, באופן בטיחותי ובלי צורך בניסיון מיוחד. 

ברגים, מסמרים ואומים

דיברנו על לא מעט כלי עבודה, אבל עוד משהו שאתם מוכרחים להכניס לארגז הכלים שלכם הוא מגוון גדול של ברגים, מסמרים ואומים בגדלים וסוגים שונים, כך שתמיד תהיו מוכנים לכל סוג של עבודה ולא תתפסו בלי הבורג שאתם בדיוק זקוקים לו. כדאי על הדרך לשמור באותו מקום גם בטריות מכל מיני סוגים, שתמיד יהיו זמינות לכם במקרה הצורך.

הרשמו לניוזלטר שלנו

מצטרפים ונהנים מעדכונים והטבות