אילו כלי גינון נטענים מומלצים לבית

כלי גינון נטענים מקצועיים

אם יש לכם גינה, בטח כבר למדתם שזה לא כל כך פשוט לתחזק אותה. כדי לתחזק את הגינה ולשמור עליה ירוקה ומטופחת לאורך השנים, יש להשתמש בכלי גינון נטענים מומלצים ויעילים. 

כלי גינון כאלו הם למשל גוזם גדר חיה, שהוא כלי חיוני לעיצוב הגינה והשיחים; מכסחת דשא, שתאפשר לכם לשמור על מדשאה מסודרת ויפה; מפוח עלים נטען, שמאפשר לכם לשמור על גינה נקייה באופן מהיר ופשוט; וכן חרמש, שיעזור לכם לשמור על שבילים מסודרים ולנכש עשבים שוטים. 

כלי גינון נטענים מקצועיים משלבים פרקטיות ונוחות, ידידותיים לסביבה ויעזרו לכם לשמור על גינה יפה ומטופחת לאורך כל השנה!

איך בוחרים כלי גינון?

זה עתה מנינו מספר כלי גינון שחובה להחזיק בבית עם גינה, אבל איך בוחרים את הדגמים המתאימים לנו ביותר? יש כמה פרמטרים שיעזרו לכם לבחור כלי גינון שמתאימים בדיוק לכם:

  • גודל הגינה – עליכם להעריך את גודל הגינה שלכם ואת הצרכים שלכם. למשל, אם יש לכם גינה גדולה שדורשת הרבה עבודה, חשוב לבחור בכלי עבודה כבדים ועוצמתיים יותר. לעומת זאת, אם יש לכם גינה קטנה, תוכלו לבחור בכלים קטנים וקומפקטים.
  • סוג הגינון – יש לקחת בחשבון גם את סוג הגינון. למשל, עבור מדשאה גדולה אתם זקוקים למכסחת דשא, אך אם יש לכם דשא סינטטי, אין כל צורך במכסחת. אם יש לכם שיחים גבוהים מומלץ לבחור בגוזם גדר חיה טלסקופי, ואם יש לכם עצים שמשירים הרבה עלים, אתם חייבים להצטייד גם במפוח עלים.
  • מקור הכוח – יש לבחור את מקור הכוח – דלק או סוללה נטענת. כלי גינון הפועלים על דלק הם עוצמתיים אך מזהמים, מרעישים ודורשים תחזוקה ארוכה. כלי גינון חשמליים נטענים מאפשרים ניידות וקלילות, ופועלים על סוללות עוצמתיות שלא מזהמות את הסביבה. 
כלי גינון נטענים מקצועיים
כלי גינון נטענים מקצועיים

איך בוחרים כלי גינון נטענים מומלצים?

אם החלטתם לבחור בכלי גינון נטענים מומלצים, יש כמה נקודות שצריך לקחת בחשבון. בדקו את עוצמת הסוללות, אורך חייהן ומהירות ההטענה. בנוסף, תמיד טוב לבחור בכלים ארגונומיים וקלי משקל, שיכולים למנוע עומס על הגוף במהלך שימוש ארוך. תנו את הדעת גם לעוצמת המנוע, וודאו שהכלי מתאים לגודל הגינה ולצרכים שלכם. קחו בחשבון גם פיצ’רים שונים כמו פיצ’רים של בטיחות.

מלבד נתונים טכנים אלו, תמיד טוב להסתכל גם על המותג ועל המוניטין שלו. בדקו ביקורות באינטרנט או שאלו חברים ובני משפחה, בדקו מהי האחריות הניתנת למוצר וקחו בחשבון גם את התקציב שלכם. כך תוכלו לבחור כלי גינון נטענים מומלצים שמתאימים בדיוק לכם. 

מחפשים כלי גינון נטענים מומלצים? היכנסו עכשיו לגרין וורקס!

גרין וורקס הוא מותג מוביל לכלי גינון נטענים מקצועיים ומתקדמים מכל הסוגים ולכל הצרכים בגינה – מכסחת דשא, חרמשים, מסורים, מפוחי עלים ועוד. כל הדגמים מגיעים עם סוללות עוצמתיות, עיצוב ארגונומי ושימוש קליל. היכנסו עכשיו לגרין וורקס ובחרו את הציוד המתאים לכם ביותר שיגיע עד אליכם הביתה במשלוח מהיר! 

הרשמו לניוזלטר שלנו

מצטרפים ונהנים מעדכונים והטבות