איך לבחור מקדחה נטענת ולאיזה פרטים צריך לשים לב?

מקדחה היא מכלי העבודה השימושיים ביותר בארגז הכלים שלנו. באמצעותה ניתן לבצע עבודות שונות לשיפור ותחזוקת הבית, הן עבור אנשים פרטיים והן עבור בעלי מקצוע. 

עם הכלי הנכון תוכלו לקדוח חורים בחומרים שונים ולחזק או להרפות ברגים הדוקים, ובאמצעותה ניתן לתלות בקלות דברים על קירות כמו וילונות, מראות, טלוויזיות, מדפים וכדומה, וכן גם לבצע עבודות DIY ונגרות לבית.

יש הרבה מאוד סוגים של מקדחות וצריך להבין איזו הכי מתאימה לצרכים שלכם. 

המדריך הבא יעזור לכם לבחור מקדחה ולהבין לאילו פרטים צריך לשים לב לפני שמבצעים את הבחירה. 

ההבדלים בין מקדחה נטענת לחשמלית שאינה נטענת

הבחירה הראשונה שאתם צריכים לעשות היא להבין האם אתם מעוניינים במקדחה נטענת או בחשמלית שאינה נטענת. למקדחות המחוברות למקור חשמל יש יתרון אחד עיקרי – הן מאפשרות עבודה רציפה מבלי להיות תלויים בסוללות, שכן הן מחוברות בכל עת לחשמל. כמו כן, הרבה פעמים הן קלות יותר.

לעומת זאת, מקדחה נטענת מציעה יתרונות רבים ומגוונים, שלא פעם מתעלים על אלו של אחותה הלא נטענת. ראשית, היא מאפשרת ניידות מוחלטת, כך שניתן לקחת אותה לכל מקום ולא להיות תלויים במקור חשמל או בכבל מאריך. 

בנוסף, כשאין כבל שמפריע בדרך, העבודה הרבה פחות מסורבלת ואף יותר בטיחותית.

החיסרון לכאורה של כלי עבודה נטען, שהוא למעשה תלוי בסוללה שלו, אך כיום הסוללות הן סוללות ליתיום מתקדמות מאוד (בד״כ עם אחריות לשנתיים), עוצמתיות ומאפשרות עבודה רציפה, אורך חיים ארוך וטעינה מהירה, ולכן החיסרון הזה הוא כבר מזמן לא חיסרון אמיתי. 

איך לבחור מקדחה נטענת?

אחרי שהחלטתם לרכוש את האופציה הנטענת, יש עוד כמה פרטים שכדאי לשים אליהם לב לפני שבוחרים את המקדחה המתאימה לכם ביותר. ראשית, רצוי לבחור בכלי המצויד בסוללה מסוג ניקל מטאל או ליתיום. אלו הן סוללות חזקות ועוצמתיות שיאפשרו לכם עבודה רציפה.

בנוסף, מומלץ לבחור במקדחה בעלת אחיזה נוחה, שמתלבשת היטב בכף היד, לא כבדה מדי ולא מעמיסה על הזרוע וכן בעלת כפתורים נגישים וקלים לתפעול. מומלץ לבחור במקדחה מצופה בגומי רך, מה שמשפר משמעותית את נוחות האחיזה ומונע סכנה של החלקה. 

פרט נוסף שכדאי לתת עליו את הדעת הוא האחריות – בחרו במקום המציע אחריות מורחבת לשנתיים, כולל אחריות על הסוללות, כך שתהיו בטוחים שיש מי שעומד מאחוריכם בכל תקלה שעלולה לצוץ.

לבסוף, בחרו במקדחה שעונה על הצרכים שלכם בבית או בעסק – למשל, בחרו במקדחה מברגה אם אתם מעוניינים במקדחה שכוללת גם עבודות הברגה פשוטות, או בפטישון אם אתם זקוקים למקדחה עוצמתית במיוחד שחודרת גם לחומרים קשים. 

הצטרפו למהפכה הירוקה של חברת greenwork עם מקדחה נטענת

מזה 11 שנה חברת greenworks מציעה כלי עבודה וגינון נטענים בעוצמה שלא הכרתם. החברה מייצרת כלים איכותיים, חזקים ובטיחותיים, כולל מקדחות מתקדמות עם סוללות עוצמתיות. 

אם אתם מחפשים מקדחה נטענת איכותית, ירוקה, נוחה ובטוחה, היכנסו עכשיו ובחרו את המקדחה הבאה שלכם.

הרשמו לניוזלטר שלנו

מצטרפים ונהנים מעדכונים והטבות