איך בוחרים פטישון מתאים?

בשונה ממקדחה, שנועדה לקדיחות, פטישון נועד בכדי להלום וגם לבצע חציבה בתוך קירות, בלוקים ועוד. בין אם מעוניינים לרכוש פטישון עבור שימוש ביתי או תעשייתי, כדאי לבדוק מראש מה הן יכולות הפטישון הנרכש. אז כיצד בוחרים פטישון נכון?

כשעומדים לרכוש פטישון, חשוב לעמוד על הצרכים שלנו מכלי העבודה. מדובר בכלי עבודה עוצמתי מאוד, גם אם הוא עבור שימוש ביתי. יחד עם זאת, ישנם פטישונים שיתאימו לכם יותר וכאלו שיתאימו פחות. יש פטישונים שנועדו לחצוב, אך ישנם פטישונים אשר מסוגלים להלום ולחצוב באותו הזמן. במידה ואתם זקוקים לפטישון עבור עבודות מסיביות, ההמלצה היא להצטייד בכלי עבודה חזק שמסוגל להתמודד עם חומרי גלם עיקשים מאוד.

משהו שצריך לדעת על סוללה של פטישון?

לפני שנרחיב על שיטות העבודה עם פטישון, חשוב להזכיר שניתן לרכוש רק את הפטישון עצמו וללא הסוללה. במקרים רבים, אנשים מחזיקים ברשותם סטים שלמים של כלי עבודה המונעים באמצעות אותה הסוללה. זאת, מכיוון שכיום ניתן להתאים את אותה הסוללה למגוון כלים שונים.

במידה ואין ברשותכם כלי עבודה נטענים בבית, תוכלו לרכוש פטישון עם סוללה ולהשתמש בסוללה של המכשיר עבור כלי עבודה אחרים בעתיד. באתר WORKS-GREEN תוכלו לאתר כלי גינון נטענים, כלי עבודה וכמובן גם פטישונים. את כלי העבודה השונים תוכלו לתפעל באמצעות סוללה נטענת, שבדרך כלל תוכלו להעביר ממכשיר למכשיר. שימו לב כי ישנן סוללות בעוצמות שונות ומכשירים הצורכים סוגי סוללות שונות, כך שיש לבצע התאמה נכונה בין הסוללה לכלי העבודה.

עבודה עם פטישון

בהתאם לסוג העבודה שלכם, תוכלו לקבוע את סוג העבודה עם הפטישון. תוכלו לרכוש פטישון אשר ניתן להתאים אותו לעבודה במצה קדיחה, הלימה וגם חציבה. פטישון מסוג כזה, עשוי להוות עבורכם את המענה המדויק ביותר, מפני שהוא מתאים לסוגים רבים של עבודות.

בין אם אתם בוחרים לרכוש פטישונים ביתיים או מסחריים, חשוב כמובן לרכוש את כלי העבודה מיבואן מהימן ומחברה בעלת שם ומוניטין. כלי עבודה גם יכולים להתקלקל עם הזמן, כך שמוטב לרכוש את הכלי מחברה מוכרת שגם מספקת לכם אחריות בהתאם.

פטישון נייד עם סוללה נטענת

במידה ואתם נדרשים לבצע עבודות מחוץ לבית עם הפטישון, יש לרכוש פטישון נטען עם סוללה נשלפת. אם תרכשו פטישון נייד וללא צורך בשקע חשמלי, גם לא תהיו מוגבלים בסוג העבודות שתוכלו לבצע. יהיה באפשרותכם גם לרכוש סוללת גיבוי עבור המכשיר, כך שלעולם לא תיתקעו בחוץ עם כלי עבודה שהחליט לא לעבוד.

חשוב תמיד לזכור שהזול עלול לצאת יקר. לא כדאי להתפשר על איכות כלי העבודה שלכם, היות וכלים אלו עשויים לצבור בלאי במהירות (אם אינם איכותיים). הקפידו לרכוש כלי עבודה מקצועיים, גם אם אינכם קבלנים.

הרשמו לניוזלטר שלנו

מצטרפים ונהנים מעדכונים והטבות