איך בוחרים חרמש לגינה ביתית?

חרמש עוזר לנו לשמור על גינה מטופחת ומסודרת, לסדר שבילים ולהגיע למקומות צרים שמכסחת רגילה לא מגיעה אליהם

אם אתם מחפשים חרמש לגינה ביתית, אתם בטח מתלבטים בין חרמש נטען לחרמש חשמלי שאינו נטען או שפועל על דלק. 

כדאי לדעת שחרמש הפועל על דלק הוא רועש, דורש תחזוקה רבה ומזהם את הסביבה; לעומתו, חרמש נטען הוא ידידותי לסביבה, קל לשימוש ועוצמתי, וכן אינו דורש חיבור לכבל חשמלי שעלול להפריע במהלך העבודה. 

אם החלטתם לרכוש חרמש נטען, קבלו 5 המלצות חשובות לבחירה נכונה בחרמש לגינה ביתית: 

הספק הכלי

ככל שההספק גדול יותר או המנוע גדול יותר, כך הכלי עוצמתי יותר ופועל במהירות וביעילות רבה יותר. זה לא אומר שאתם צריכים לבחור את החרמש עם ההספק הכי גדול בשוק; עליכם להבין מה הצרכים שלכם ולפי זה לבחור את ההספק הנכון. 

אין צורך בחרמש עוצמתי מאוד כשמדובר על גינה קטנטנה. לעומת זאת גינות גדולות או עבודה מקצועית ידרשו כלי עוצמתי.

נתונים טכניים נוספים

מלבד הספק, יש עוד שני נתונים שכדאי לתת עליהם את הדעת – רוחב החיתוך ומשקל. אם החצר שלכם גדולה או שאתם מתכוונים להשתמש בחרמש במשך זמן ממושך, בחרו בדגם שהוא קל משקל כדי להפחית את העייפות על הגוף. 

כמו כן, ככל שהחצר גדולה יותר, מומלץ שרוחב החיתוך יהיה גדול יותר. 

נוחות העבודה והתפעול

מומלץ לבחור בחרמש עם פיצ’רים כמו ידית טלסקופית המתכווננת לאורך הרצוי וכן ראש חיתוך מתכוונן שהופך את העבודה לפשוטה ומהירה יותר. 

כמו כן, כדאי שהכלי עצמו יהיה קל לתפעול, לא דורש ידע מקצועי מסוים ומתאים גם למתחילים, כך שגם אם אתם לא גננים מקצועיים תוכלו להפעיל אותו בלי מאמץ. 

תחזוקה

לרוב, כל מה שצריך כדי לתחזק חרמש נטען הוא לנקות אותו מדי תקופה מדשא או לכלוך שאולי הצטבר, להשחיז את הלהב ולשמן אותו כדי שלא יחליד ולאחסן אותו בצורה נאותה ובמקום יבש. בדקו את הוראות היצרן בנוגע לתחזוקה, וודאו שהכלי בו אתם מעוניינים לא דורש תחזוקה מכבידה מדי.

מחיר ואחריות

הבינו מראש מה התקציב שלכם ובחרו בכלי שמתאים לסקאלת המחירים שלכם. כמובן, מומלץ להימנע מלבחור כלי זול מדי או כזה השייך למותג לא מוכר. כמו כן, יש לוודא שהמותג מציע אחריות של שנתיים, כך שתדעו למי לפנות במידה וישנה בעיה. תמיד עדיף לבחור מותג עם מוניטין טוב ואמין בשוק כדי שתקבלו כלי איכותי.

רכשו עכשיו חרמש נטען איכותי ב-greenworks

אם אתם מחפשים חרמש וכלי עבודה נטענים אחרים, אנחנו מזמינים אתכם להצטרף עכשיו למהפכה הירוקה של חברת greenworks

חברת greenworks מציעה ציוד לגינה וכלי עבודה נטענים בעוצמה שלא הכרתם כבר למעלה מ-11 שנה! בגרין וורקס תמצאו סוגים שונים של חרמשים נטענים לכל הצרכים, כולם עוצמתיים, איכותיים ובהספק מדהים. 

כל הכלים ידידותיים לסביבה, לא מזהמים, שקטים ונוחים לשימוש גם לחובבנים וגם לאנשי מקצוע – היכנסו עכשיו והזמינו את החרמש המתאים לכם שיגיע עד אליכם במשלוח מהיר! 

הרשמו לניוזלטר שלנו

מצטרפים ונהנים מעדכונים והטבות